lørdag den 5. juni 2010

Uge 20, 2010

Havde ømme ben efter sidste weekends hurtige Extra Posten løb. Ugen skulle bare bruges til restitution op til CPH Marathon. Løb derfor kun en rolig tur onsdag på 8 km - og øv benene var meget trætte og tunge. Skulle selvfølgelig ikke have løbet halvmarathon så tæt på CPH Marathon.

23.05 Copenhagen Marathon
42,2 km, 3:54:50 (5:34 min/km), Ny PR
Fra starten havde jeg et dårligt løb og følte mig langtfra på toppen. Efter 14 km var der udsolgt og der måtte kæmpes de resterende 28 km. Alligevel blev det min bedste maratontid, idet den gamle rekord blev slået med 20 sekunder. Kunne ikke rigtigt glæde mig over rekorden, da formen helt klart var til en tid under 3:45. Havde desværre nok spændt buen for hårdt med for mange og lange løb for tæt på dagen. Ellers fin ny rute centralt i København med usædvanlig mange og engagerede tilskuere - og specielt i målområdet med tribune, storskærm m.m. Placering: 3.854 ud af de 9.141 som gennemførte løbet . I alt stillede 9.847 ud af de 12.644 tilmeldte op til løbet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar