søndag den 8. august 2010

Uge 26 - 31, 2010

Hen over sommeren er det ikke blevet til så mange træningspas, mest pga. varmen, som i perioder næsten har gjort det umuligt at løbe. Til gengæld er racercyklen blevet luftet flittigt, bl.a. med en tur på sydfyn i de fynske "Alper", langs vandet og rundt på Tåsinge - ialt 145 km.

På ferieturen til Djerba blev der løbet en enkelt gang kl. 6 om morgenen, men det var alligevel alt for varmt - og da jeg helt udmattet efter 9 km troede jeg befandt mig 500 m fra hotellet, viste sig at jeg var løbet forkert og havnet i øens næststørste by Midoun, 8-9 km fra hotellet. Det er første gang jeg har løbet ud og kørt i taxa hjem :-)
Se mit løb på billedet herunder. Den blå linie er min rute - den stibede er den planlagte rute, hvor det tydeligt fremgår, at jeg vist glemte at dreje af.



Den samlede distance i juni blev 115 km og juli 102 km. Månedsgennemsnittet er nu nede på 138,5 km eller lige under målsætningen på 140 km, men de kommende måneders mange løb betyder helt sikkert, at jeg igen kommer over "stregen". Ved udgangen af uge 31 (8. august 2010) har jeg netop rundet 1.000 km i 2010 med et snit på 4:58 min pr. km. Jeg har kun deltaget i et løb i ugerne 26 til 31:

04.08.2010 Nørresø Rundt
10,2 km, 46:21 (4:33 min/km)
IK-Olympia i Maribo's månedlige serieløb. Placering: 2 ud af 15.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar